Tuesday 7 November 2017

Forex Csr100


CSR 100 Dinamakan sebagai Klassisk Støtte Resistance Dgn TP 100.Langkah 1 Trend Analysis. Untuk intai peluang dalam retning av markedsflyt Maka kita lakukan Trend Analyse Lakukan trendanalyse dalam H4.Jika Nampak serie HH, HL, HH osv. Kita intai peluang untuk Buy på RBS di H1 Jika Nampak-serien LL, LH, LL, LH osv. Kita innebærer at du selger på SBR di H1.Langkah 2 Mencari Retracement. Di H4 ser etter tegn på retracement Bekreftelse av SH eller SL medlem petanda retracement sudah bermula Maka di sini penting untuk kita melihat tindakbalas pris pada sonen SBR ata RBS di H1.Langkah 3 Menunggu setups. Price perlu avvise SBR atau RBS Zone di H4 Kemudian kita flip pada H1 untuk mencari setups iaitu andre på tredje retest. Langkah 4 Mencari Exit. Exit ialah untuk KJØP IALAH Høyre 10 pips over CS og avvis RBS Zone Avslutt untuk SELL ialah Lavest - 10 Pips under CS yang avvis SBR Zone. Langkah 5 Beregn Risk Reward. CSR 100 Pips Gjennomsnittlig mål ialah 100 Pips Vedlikeholdsforhold Minima 1 2 Jgn ambil handel jika RR 1 1.Langkah 6 Masuk Trade. Pending Order 2. Retest Level på nytt 3. Retest Level Ikke bekymre deg om Tak Dapat Masuk Trade Handel Akan Ada neste gang Penting Untuk KJØP til salgspris på 2nd Atau 3rd Retest. Langkah 7 Manage Trade. Åpne 2 Handel La oss Første Trade Hit TP på 1 2 2 Handel - Free Ride Exit kan kanskje dekke neste H4 Swing Point I Uptrend - Pris bryter alltid akan tidligere Swing Point untuk buat NH. Losses er bare koster for å gjøre forretninger Hvis du vil være en forhandler, aksepter at tap er bare uunngåelig bedre ta et lite tap enn å la det bli et stort tap. ja, jeg vet alt det, men vet du selv jeg gjør det. å ta et tap er bare ok hvis jeg dekker min handel med tap og så går det minst 50 flått videre mot min opprinnelige posisjon Da føler jeg meg ikke bra, men i det minste riktig. Men hvilken handel husker du Ja, akkurat Handelen som snudde seg rett rundt, noe som falt deg ut tok Stoppet ditt og viste deg først din første handel. Dette er handelen hvor Fryktighet lar deg plassere Stoppet for stramt, og nå, når du ser posisjonen din igjen, kommer Hope til å fortelle deg, det vil vende seg ved å fortelle deg den siste tiden du ble stoppet rett på toppen eller bunnen og det av Selvfølgelig er starten på det lille tapet et stort tap. Jeg har tap som alle i handel har. Og hvis noen forteller deg at han har et 100-system, ikke tro det, gå bort, han er bare ute for å få pengene dine. Jeg har funnet bare en måte å håndtere Tap. Et tap er en betaling til markedet jeg må gjøre for å se om analysen er riktig eller ikke. I handel har du en handelsplan, en oppsett og du tar den, den øyeblikket ser du alt på plass Du vet ikke bare at oppsettet ditt er tilstede, men du vet også hvilken pris en kontrakt skal handle for å gjøre denne oppsett ugyldig. Legg til et kryss eller to, og du har ditt stoppfall. Dette forteller deg før du ta handelen din, hva du må betale til markedet for å se For å se, hvis du har rett eller ikke. By Globe Trader. Pelajara n 3 - Regler Untuk CSR100 Metode.1 KENAL PASTI ARAH TREND ----- Setiap TF mempunyai Trend sendiri, pastikan kita Handel med Trend dengan høyere TF Trading med trenden på en TF høyere akanmedlem keputusan yang baik, manakala 2 atau lebih sama Trend dgn høyere TF akan memberikan pulangan yang lumayan. A1 Jika anda trading di TF 4 HR, gunakan TF Daglig Ukentlig uendelig trenden A2 Jika anda trading di TF 1 HR, gratulerer TF 4 HR Daglig utveksling Trend A3 Jika anda trading di TF 15m, gunakn TF 1 HR 4 Hr untuk melihat Trend.2 ENTER POSTION, TARGET RESULTAT TP DAN STOP LOSS SL. DOWNTREND SBR SELG AJA. A ENTER POST ------- Selepas berlakunya Breakout dan membentuk Ny Lav, biasanya Pris akan RETRACE og Retest beberapa kali di garisan SBR 1. RETEST, 2. RETEST ATU 3RD RETEST Jika Prisen er ikke tilgjengelig. SBR er velkomne, men du kan ikke ha det riktig, men du må bare være sikker på at du er sikker på at du er sikker på at du er sikker på at du har en gyldig Sjef-budsjett. 2. atau 3. RETE ST untuk Enter Post. B TP -------- Laveste punkt selepas Breakout Ny Lav Siste Support Anda Boleh Hold Post Klarer Kombinert Prisutvikling Støtte Adalah Tinggi di sebabkan kita Handel med trenden Min TP untuk CSR100 100 pips. C SL -------- Beberapa pips diatas SBR atau ikut MM, og du kan også kjøpe, kjøpe og kjøpe sangup rugi. UPTREND RBS KJØP AJA. A ENTER POST ------- Selepas berlakunya breakout dan membentuk Ny High , biasanya Pris akan RETRACE og Retest beberapa kali di garisan RBS 1. RETEST, 2. RETEST ATU 3RD rd RETEST Jika Prisen er ikke tilgjengelig RBS selges i løpet av en måned RETEST ini menunjukkan RBS du har mottatt en bekreftelse, kan du bekrefte at du har rett til å svare på denne saken. - baiknya tunggu 2nd atau 3. RETEST untuk enter post. B TP -------- Høyeste poeng selepas Breakout Ny High Siste Resistance Anda Boleh hold Posten Klarna Kombinert Gratulerer med prisbrudd Resistance Adalah Tinggi di sebabkan kita Handel med Trend Min TP untuk CSR100 100 pips. CS L -------- Beberapa pips dibawah RBS atau ikut MM, og du har det, og du har det, og du får det du leter etter. Rask oppfølging. FENOMENA ROLE REVERSAL ----------- berlaku apabila Støtte påstand Resistance telekommunikasjonssikkerhet sårbarhetstjeneste SBR Støtte blir Resistance enn RBS-motstand blir Støtte. Denne Støtteforsikring. Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Støtte Terdahulu tetapi Tidak Berjaya Pause Lira berligu pertukaran fungsi pada garisan atau zone tersebut Garisan atau zone itu telah menjadi Resistance. Price berjaya breakout di Resistance lalu membentuk Ny Høy New Resistance Pris kemudian RETRACE semula ke garisan atau zone Resistance terdahulu tetapi tidak berjaya pause lalu berlaku pertukaran fungsi pada garisan atau zone Tersebut Garisan atau sone itu telah menjadi Support. Mungkin chart di bawah ini akan dapat medlemi gambaran dengan lebih jelas. PA PRISAKSJON ------- CARA UNTUK MENGENALPASTI TREND SEMASA DEN BESTE LEADING INDICATOR. A1 UPTREND ----- en serie av stigende topper og troughs L, H, HL, HH, og seterusnya, bahasa mudahnya TREND MENAIK. L - Lav, H - Høy, HL - Høyere Lav, HH - Høyere Høy. PA HØYRE L, H, HL, HH, HL, HH så videre. AKTIVITET ------- OPPDRAG KJØP AJA. A2 DOWNTREND ----- a serie nedstigende topper og troughs H, L, LH, LL enn seterusnya, bahasa mudahnya TREND MENURUN. H - Høy, L - Lav, LH - Lager Høy, LL - Lav Lav. PA NEDVENDIG H, L, LH, LL, LH , LL så videre. ACTION ------ DOWNTREND SELL AJA. Cth PA Downtrend.3 perkara penting yang sentiasa perlu di ingat dan di patuhi bila TRADING.1 HANDEL MED TRENDEN ----- Trend er din venn, jadikan Trend sebagai Kjæreste Aweks anda. Jangan sekali-kali melawan Trend pantang larang utama trading ni Lebih mudah untuk untung jika anda Handel med Trend di bandingkan dengan Trade melawan Trend OPPDRE KJØP AJA DOWNTREND SELL AJA.2 KJØP TIL SUPPORT ------ - Kjøpere går inn på markedet på Support og ta kontroll fra selgerne Maksudnya Enter HANDEL KØBE HANA SUPPORT SAHAJA KALau KJØP I MODTEGNELSE KRAFIKK KONTAKT MED HJELP Kari Nahas Aja Untuk TEKNIK CSR100 ---- KJØP I RBS Motstand Bli Support.3 KJØP I MODSTAND ----- Selgere går inn på markedet motstand og ta kontroll fra kjøpere Maksudnya Enter TRADE SELL Hanya di RESISTANCE Sahaja Kalau SELL di Støtte kira tak betul lah Cari Nahas aja Untuk TEKNIK CSR100 ----- SELL di SBR Support Bli Resistance. Tips JGV100.Kalau nak mudah, Ikut aja enkle regler CSR100, lupakan pasal lysestaker Enter pada 2nd eller 3rd RETEST, setkan TP dan SL Stopp tapet pips di atas atau di bawah SBR RBS stramt SL TP kat støtte motstand terkini Bila breakeven enn fortjeneste, buat trailing stopp TS Kalau kena SL, tak pa tunggu neste SETUP Insyaallah Suksessrate adalah dalam 60-70.4 Trinn Praktis Lukis Sampai Lebam. Step 1 Kosongkan Kart Masuk Indi Blank x 2 Trinn 2 Kenalpasti SBR atau RBS Trinn 3 Labelkan Garisan Zon RBS, RBS Breakouts Trinn 4 Kenalp Asti PA Trend - L, H, HL, HH osv. Uptrend H, L, LH, LL osv. Downtrend Trinn 5 Done. TEKNIK CSR100 - Handel med Trend. Semuga blog ini akan medlem manafaat kepada kita semua Segala kadangan, pendapat, ide maupun kritikan amat alukan-alukan untuk memantapkan lagi TEKNIK CSR100 så sier Dahului dengan ucapan ribuan terima kasih Jom Kita Kongsi ilmu kasih kepada Sifu JGV100 kerana sudi meluangkan forex kepada kita semua KISS - Hold det enkelt n SMART. Friday, mai 7, 2010.Are du ønsker å tjene penger. Hvis du vil fange det seriøse resultatet i forex handler du trenger å trene se forex trender som er verre termen her skal vi gi deg en 3-trinns enkel metode som hvis du bruker det riktig, vil hjelpe deg med å fange alle overlegen forex trend og føre deg til langsiktig term valuta handel suksess. De fleste nybegynnere handelsfolk don t bry prøver å trene etter forex lengre periode - i stedet de prøver forex scalping eller dag handel Disse metodene fokuserer handelsmannen på små trekk og Jeg håper å få liten fortjeneste, men som de fleste kortsiktige trekk er tilfeldige, fører dette til egenkapital eliminering. De andre alternativene er swing trading og langsiktige forex trend følgende og denne artikkelen handler om sistnevnte metode. Hvis du ser på noen forex diagram, du vil se langsiktige siktutviklinger som varer i måneder eller år. Disse trekkene kan og gir stor lønnsomhet - nå skal vi skissere en enkel metode for å få dem. Langt den beste måten å fange de alvorlige trekkene på er å bruke en forex-handel strategi basert på breakouts En breakout er rett og slett et trekk på et forex diagram hvor en ny høy eller lav er laget og motstand eller støtte er ødelagt. Det er faktum at de fleste ledende trekk starter fra nye høyder eller nedturer. Mens det kan virke som om du er ikke kjøpe eller selge på det høyeste nivået, er du i form av oddsen for trenden fortsetter De fleste forex-handelsfolk gjør feilen i å vente på breakout å komme tilbake og komme inn til en bedre pris, men disse handelsmennene kommer aldri ombord Begrunnelse f eller dette er hvis en breakout oppstår, så har du en ny sterk trend, og en tilbaketrekking er ikke sannsynlig å forekomme. De fleste handlende don ikke kjøpe eller selge breakouts, og det er akkurat hvorfor det er så kraftig metode. Det eneste poenget å beholde i tankene er en støtte eller motstand som er ødelagt, bør være gyldig, og det betyr minst 3 poeng i minst 2 forskjellige tidsrammer. Jo flere tester og jo større avstanden mellom testene, desto mer gyldig er nivået. Selvfølgelig ikke hver breakout holder og litt omvendt. Disse er falske og kan føre til tap. Du må derfor bekrefte hvert trekk. Alt du trenger å gjøre for å oppnå dette, er å sette noen få momentindikatorer i Forex trading system for å bekrefte ditt signal. Disse indikatorene gir deg en estimering av prisens styrke og hastighet og det er mange å velge mellom. Vi har ikke tid til å diskutere dem her, bare se på våre andre artikler, men to av de største er - Stokastiske og Relative Strength Index RSI. Stopp og mål. Stopp po Ints er enkle med breakouts - Bare etter breakout-punktet. Hvis du har en seriøs trend, må du være forsiktig med at du kan melke den, så ikke flytte stoppet for snart og hold det utenfor normal volatilitet Hvis det er et stort trekk , stopp stopp bør holdes en langsiktig vei tilbake og 40 dagers glidende gjennomsnitt er et godt nivå å bruke. Du må huske på at når trenden til slutt svinger, vil du gi litt fortjeneste. Du vet ikke. når trenden kommer til å ende, så ikke forutsi. Det er greit å gi en seriøs tilbake, da det er naturen til handel forex. Husk at hvis du har 50 av alle ledende trender, vil du være veldig rik. Når du er lang langsiktige trenden etter at du har akseptert å gi litt tilbake og ta dips i åpen egenkapital etter hvert som trenden utvikler seg - dette er støy og påvirker ikke den langsiktige trenden. Ovenstående er en enkel måte å trene på forex og få høye odds Bevegelser som gir det alvorlige resultatet Hvis du lærer forex-handel og vil ha en enkel metode t hatten er robust og vil hjelpe deg med å få alle store trekk, da bør du basere din handel på ovennevnte metode. Nå som du har alle vinnende strategier, trenger du nå å ha en vinnende megler, nylig har CFD FX Report vurdert disse meglerne og har kommet opp med Best Forex Broker for å finne ut dette besøket på nettstedet Besøk i dag og se hvorfor alle eksperthandlerne bruker dette nettstedet. Simplepris Handling Forex CSR100.Ramai Juga Yang Meminta Saya Membuat Kelas Du er her: sebab eieren, Masta JGV100 ordtak takket være kelas, men du kan ikke si noe om det. Ikke noe annet, men det er ikke en god manker, men du kan også registrere deg for å få en ny blogg. yang jenis orang yg kurang faham secara pembacaan. Ramai juga dah legge til en kommentar som er skrevet av skype, cuma masalahnya saya tidak dapat bagi komitmen utk bersembang enn mengajar pada waktu lapang saya, saya jenis org yang fokus pada trade dari bersembang Jadi untuk bersembang, når jeg er fri bare. Jeg vil bare gi deg et godt budskap, sier du, du må si at du har et budsjett, sier du mye penger. RM 70, så vel som Secara skype enn personlig. 1 til 1 RM 70, og du kan ikke si noe annet. Kena sett awal2 Tq. I har blitt kontaktet av noen folk som spør meg om å gi signalet Im så lei meg fordi jeg sjelden vil gi signal, som jeg er redd for at noen av dere kanskje blindt åpner stilling uten å ta vare på Money Management. Some folk ennå å virkelig forstå det viktige av MM i forex. Det er som om du åpner en butikk, vil du risikere butikken din slik at du kun kan overleve i 1 måned, 1 uke eller 1 dag eller 1 time. kanskje ikke riktig. I forex er det s Godt å utsette risikoen din ved hver handel du åpner, omtrent 2-5 bare. Slike går i forex Med MM og Edge i handel tar du god risikobetaling La oss si at din tradingsteknikk gir kanten din eller RR 1 5 2 vinne ut av 5 kan øke din egenkapital akkurat slik. For å gjøre det klart, la si ur r isk 20 pips å få belønning på 100 pip Lost 3 ganger, du vil ha 6o pips tapte De resterende 2 seier får deg 200 pips Totalt pips du vil ha er 140 pips. Imagine du risikerer deg konto 50, ikke 2-5 selv om du vet ut av 5, du vil vinne 2, hva om den første to handelen, du mistet Straight away Margin Call bro. Hva jeg kan gjøre er å lære deg hvordan du skal fange en fisk. Vær tålmodig som normalt. Ta profesjonelle handelsfolk minst 2 år å mestre i denne virksomheten Husk at dette er forretninger, ikke et spill Er du klar til å lære denne teknikken. Dette tilbudet bare for medlemmer bare n studerer allerede CSR100.Register UWCFX-konto under meg ved å klikke på banneret under og sette inn USD 50 00 Når du virkelig forstår denne teknikken, med god MM, vil du i det lange løp være lønnsomt. Dette er bare hvis du har problemer med å lære fritt på at jeg ikke aksepterer direkte penger som jeg lærer det gratis Grunnen til at jeg tar betalt er at jeg vil ha din forpliktelse og få belønnet litt gjennom min tilknyttede konto. Det er all mann D. Learn CSR100 gratis. Dette tilbudet bare for medlemmer som bare n studerer CSR100.Ja du kan lære gratis på Men hvis du har problemer med å virkelig forstå teknikken. Da kan du lære gratis med personlig Skype Coaching-sesjon med meg D. Du kan betale min tid i Denne måten. Registrer UWCFX-konto under meg, og Innskudd USD 50 00 Når alt er ok, send meg en e-post, jeg vil legge deg til min skype, og vi vil ha en-til-en-session. For å registrere, klikk på UWCFX-banneret nedenfor. Du kan send meg en e-post for å sende meg en e-post til avtale på Skype. Blog Archive. Kiss meg honey. Wanna KISS med meg D Ikke ta meg feil Hold det dumt enkelt KIS S. Du kan sende meg på. Jeg vil svare deg når jeg har min fritid D. Follow av Email. Popular Posts. What er CSR 100 egentlig dette er teknikken som jeg for øyeblikket lærer og bruker det Fortsatt mye øvelse må gjøres Cred. Hennes gutter, klarte jeg endelig å fullføre helgensanalysen min Feil gratis å følge, men på egen risiko D EU AU ECHF EG NZU.27 juni prøver jeg å våkne opp tidlig denne morgenen ng å fange dette oppsettet som jeg fant på midten av natten, men klarte ikke å savne den tidlige morgenen. Ramai juga yang meminta saya membuat kelas Saya amat serba salah nak buat kelas, sebab eier asal, Masta JGV100 ordtak takk kjel, apata. Ikentlig, denne uken planlegger jeg å lære nye ferdigheter fra. Men jeg har ennå ikke lastet ned e-posten derfra. Mislyktes noen ganger sist. Så langt, min EU H4-oppsett fortsatt flytende pips om 92 Pips godt, hvis du savnet denne installasjonen, don t raskt hoppe på båten Det er en måte t. For denne uka-strategien ser det ut til at selgeren fortsatt er i kontroll, så jeg leter etter å selge oppurtunity La oss starte med GU på 4H I. Yy, i dag fant jeg en ny nettside om prishandlingen handel jeg ennå å lese og lære kunnskapen derfra, men jeg er sikker på at det vil hjelpe s.

No comments:

Post a Comment